MENU
0

FAQ - často kladené dotazy 

E-shop www.MujSidolux.cz je dostupnostním internetovým obchodem výrobce určený pro koncové spotřebitele.

Zboží je možné prohlížet v hlavním výpisu zboží – ten je možný omezit filtrem podle účelu použití, nebo vůně. V detailu produktu naleznete užitečné informace o vlastnostech, nebo použití produktu. Zboží je možno vkládat do košíku jak přímo z výpisu produktů (tlačítko s nákupním košíkem) po 1 ks, tak v detailu produktu (po více kusech).

V 1. kroku košíku lze ještě množství objednávaného zboží upravit.
V 2. kroku košíku si zvolíte požadovaný druh dopravy a platby.
3. krok košíku vyžaduje vyplnění údajů o kupujícím – tento proces je možný urychlit přihlášením do již vytvořeného účtu. Doporučujeme si jej vytvořit. Po odeslání objednávky, v případě platby kartou on-line (nebo rychlým bankovním převodem on-line), vyčkejte na přesměrování do platební brány.
V jiných případech (platba dobírkou, klasickým převodem,...) se zobrazí rekapitulace objednávky. Na Vámi zadaný e-mail jsme odeslali zprávu s rekapitulací objednávky a Vašich údajů. Pokud by došlo k pochybení v zadávání Vašich údajů, prosím kontaktujte nás neprodleně.

V případě, že Vám balíček nedorazil, zkontrolujte prosím nejdříve zdali souhlasí Vaše adresa uvedená v objednávce a zdali se Vám zdařila, pokud jste ji zvolili, platba kartou nebo rychlým bankovním převodem. V případě, že je vše z Vaší strany v pořádku, potom se prosím obraťte na zákaznickou linku (online chat, email nebo telefon) e-shopu MůjSidolux. Zde Vám kolegové rádi pomohou a vyřeší rychle stav Vaší zásilky. Při komunikaci si prosím připravte Váš email nebo číslo objednávky. Nonstop nás můžete kontaktovat na info@mujsidolux.cz a v pracovní době na telefonu či online chatu.

V případě, že se Vám nezdařila online platba (kartou nebo rychlým bankovním převodem), tak je možné platbu poukázat běžným bankovním převodem na náš bankovní účet. V každém případě bychom Vás požádali, abyste nás kontaktovali a to na email info@mujsidolux.cz nebo na online chatu či telefonu. Změníme Vám interně platební metodu a vygenerujeme Vám variabilní symbol (shodný vždy s číslem objednávky) bankovní účet pro platby převodem je vedený u FIO banky a číslo účtu je 2200573064/2010

Platební údaje Vám dorazí na základě kontaktování naši zákaznické linky do emailu, který jste uvedli do objednávky.

Pokud Vám přišla poškozená zásilka a poškození jste zjistili až při převzetí od přepravce, tak prosím poškození nafoťte a pošlete nám fotodokumentaci včetně čísla Vaší objednávky do emailu info@mujsidolux.cz naši pracovníci již začnou tuto záležitost přednostně řešit a nabídnou Vám možnosti kompenzace. Vždy se prosím pokuste popsat poškození co nejvíce, abychom byli schopni dále reklamaci řešit s přepravcem.

Bohužel se občas stane, že přepravce balík poškodí a zákazník to zjistí až při převzetí, nemusíte se však obávat, jsme na to připraveni a vždy vše rychle řešíme :)

v případě, že jste nenašli to co jste hledali zkuste se prosím ohledně dostupnosti zboží obrátit na naši zákaznickou online linku – online chat a nebo se prosím podívejte na náš partnerský obchod www.DrogerieZDE.cz

Pokud se nemůžete přihlásit do svého účtu, tak nejprve prosím zkontrolujte, zdali nemáte vypnutou numerickou (číselnou) klávesnici, dále zkontrolujte zdali nemáte omylem zapnutý CAPS LOCK. Pokud jste tyto dvě možnosti vyloučili podívejte se, jestli je Váš email (uživatelské jméno) dobře napsáno, pokud máte více emailových účtů, tak se prosím přesvědčte, zdali jste uvedli ten správný. Pokud ani jedna z výše uvedených možností nefunguje, zkuste resetovat svůj účet a vyžádejte si nové přihlašovací údaje (přijdou Vám během několika minut do emailu). V případě, že máte problémy s přihlášením opakovaně obraťte se v pracovní době na naši online podporu (online chat) a nebo nám napište nonstop email na info@mujsidolux.cz

Zkuste resetovat heslo – vyžádat si nové přihlašovací údaje, které Vám během několika minut dorazí do Vašeho emailu. Pokud Vám nedorazí a nebo resetování přihlašovacích údajů nefunguje, tak se prosím obraťte v pracovní době na naši online podporu (online chat) nebo nonstop na email info@mujsidolux.cz

V případě, že si přejete do objednávky po jejím odeslání ještě něco přidat, tak je to možné a není to problém, pokud je Vaše objednávka ještě zpracovávána. Obraťte se na naši zákaznickou linku (telefon) nebo online chat případně email a kolegové Vám rádi pomohou s úpravou objednávky. Toto stejné platí i při vyloučení konkrétního produktu z objednávky. Nejlepší je přidávat a odebírat produkty z objednávky nejpozději několik hodin po objednání. Všechny objednávky přijaté do 12 hodin v daný pracovní den totiž odesíláme ještě ten stejný den.

V případě, že je ve Vašem balíku chyběl produkt, který jste měl/a v objednávce a také je na faktuře a nikdo Vás z naší strany neinformoval o skutečnosti, že je tento produkt dočasně nedostupný nebo, že byl z Vaší objednávky vyřazen, tak nás prosím s touto záležitostí neprodleně informujte na emailu info@mujsidolux.cz do emailu také prosím uveďte o jaký produkt se jedná a číslo Vaší objednávky. Kolegové budou Vaši objednávku řešit přednostně a pokusí se Vám v této záležitosti vyjít maximálně vstříc.

V případě, že Vám dorazil jiný produkt, nežli jste objednal/a, tak nás prosím kontaktujte na emailu info@mujsidolux.cz nejprve však prosím zkontrolujte email, zdali jsme Vás o této záměně předem neinformovali do Vaší emailové schránky. Občas výrobce ruší konkrétní produkt a nahrazuje ho jiným například s novou recepturou nebo obalem a v tomto případě zasíláme produkty již inovované. Pokud dochází k záměně produktu za jiný, tak vždy volíme totožný produkt a předem Vás o tom informujeme, zdali je možné Vám takový produkt zaměnit.

V případě konkrétního detailního dotazu se neváhejte obrátit na naši profesionální zákaznickou podporu, kde Vám kolegové pomohou (online chat) nebo na email info@mujsidolux.cz

Všechny nabízené produkty máme osobně otestované a můžeme Vám poradit s jejich použitím.

Při odstoupení od smlouvy prosím postupujte tak, že nám napište email na info@mujsidolux.cz v emailu prosím napište číslo Vaší objednávky a také číslo faktury. Zboží nám následně zašlete v původním obalu na adresu DrogerieZDE U Větrníku 3, Praha 6, 162 00 do balíku prosím přidejte také stejný dopis, jako jste posílali do emailu. Částka se většinou zasílá na Váš bankovní účet bezhotovostně a proto prosím do průvodního emailu a dopisu uveďte také číslo Vašeho účtu pro navrácení částky zpět. Zboží je také v pracovní době doručit osobně na náš sklad, částka je však vrácena v hotovosti jen v případě, že jste zboží také v hotovosti hradili v jiných případech je Vám bezodkladně vrácena na Váš bankovní účet.

Při odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu hradíte poštovné k nám na sklad na vlastní náklady. V případě reklamace, hradíme poštovné my.

Zde je přehledná tabulka poštovného od všech aktuálně nabízených přepravních služeb:

DOPRAVA A PLATBA

Dodání zboží je většinou do 2 pracovních dnů. V případě platby na předem na účet je zboží odesíláno až po připsání částky na náš účet. Každou objednávku, kterou přijmeme v daný den do 12:00 expedujeme ještě ten stejný den. Objednávky přijaté v pátek většinou dorazí na Vaši adesu nebo výdejní místo v pondělí. Pokud na svou objednávku čekáte déle nežli 5 dní, tak nás prosím neprodleně kontaktujte a my zjistíme stav zásilky u přepravce.

V případě, že jste si zboží objednali přes internet www.MujSidolux.cz nebo www.DrogerieZDE.cz tak je možné si ji ihned po odeslání objednávky přijít vyzvednout na náš centrální sklad U Větrníku 3, Praha 6. Zboží zde budete mít připraveno k vyzvednutí. Akceptované platby jsou v hotovosti nebo platební kartou.

V případě, že byste si přáli produkty z e-shopu www.MujSidolux.cz prodávat dále neváhejte se na nás obrátit na emailu velkoobchod@drogeriezde.cz a my Vám připravíme konkrétní cenovou nabídku přímo pro Vás. Vaše dotazy se prosím pokuste co možná nejlépe konkretizovat, abychom mohli nabídku pro Vás efektivně připravit. V našich možnostech je zařídit dodávku až několika kamionů měsíčně. Můžeme Vám také pomoci dostat tyto produkty na zahraniční trhy v rámci EU i mimo EU, neváhejte nás kontaktovat.

Provozovatelem projektu s e-shopem na doméně www.MujSidolux.cz je ePropagace s.r.o. se sídlem Za Mototechnou 1619, Praha 5 IČ: 24734292 DIČ: CZ24734292 všechen obsah, fotografie a grafické zpracování a další informace o produktech jsou duševním vlastnictvím provozovatele a bez předchozího souhlasu není možné je šířit. Společnost ePropagace s.r.o. také dále provozuje internetovou drogerii www.DrogerieZDE.cz

Většina produktů má expirační dobu omezenou otevřením produktu a to 12-24 měsíců od otevření produktu, naše zásoby jsou však vždy čerstvé a nemusíte se obávat, že byste dostali produkt, který je starý nebo prošlý. Pravidelně tyto informace kontrolujeme a evidujeme v našem skladovém systému.

Bezpečnostní listy jsou k dispozici na vyžádání na emailu info@mujsidolux.cz nebo na online chatu na webu e-shopu www.MujSidolux.cz

Faktury jsou odesílány elektronicky do Vašeho emailu v balíku je fyzicky jen skladový doklad, který není daňovým dokladem a slouží pouze pro překontrolování položek v balíku. Fakturu – daňový doklad (s EET účtenkou pouze v případě platby kartou on-line) prosím hledejte v elektronické podobě ve Vámi zadaném emailu, který jste vyplňovali při objednávce. Pokud by Vám však doklad nedorazil neváhejte nás kontaktovat na info@mujsidolux.cz a my Vám daňový doklad znovu odešleme do Vaší emailové schránky. V případě, že byste si přáli nechat daňový doklad dodatečně zaslat poštou, tak je to také možné a požádáme Vás také o informaci na náš email. Poplatek za zaslání dokladu je 25Kč a doklad přijde v rámci ČR v běžné poštovní obálce na Vaši adresu jako obyčejné psaní.

gopay
2017 © ePropagace, s.r.o.| Vše o dopravě a platbě
Produkty vyrábílakma
hrdě provozujedrogeriezde
spolu s panem Tabletkoupan Tabletka
MůjSidolux info@sidolux.cz 774730152 Sledujte nás na Facebooki a Instagramu.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tímto souhlasíte.Rozumím